چگونه از هوش مصنوعی در سرگرمی استفاده می شود؟ از موارد، مثال ها و ابزار استفاده کنید

صنعت سرگرمی به طور فزاینده ای متنوع و پیچیده شده است و بخش های مختلفی مانند فیلم، تلویزیون، موسیقی، بازی و ورزش را در بر می گیرد. مرزهای بین این بخش‌ها کمتر متمایز می‌شوند، اما همه آنها یک هدف مشترک دارند: ارائه محتوای جذابی که می‌توان از آن درآمدزایی کرد.

چه چیزی تعیین می کند که آیا یک محصول سرگرمی معین سودآور است یا زیر خط باقی می ماند؟ همیشه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله انتخاب کانال های توزیع، اثربخشی تبلیغات و حمایت های مالی و سطح تقاضای مصرف کننده. از این رو علاقه فزاینده ای به هوش مصنوعی در صنعت سرگرمی وجود دارد: این فناوری می تواند بیشتر این حوزه ها را به طور همزمان مورد بررسی قرار دهد.

چگونه از هوش مصنوعی در توسعه سرگرمی استفاده می شود؟ پاسخ این سوال را از منظر سه حوزه تجاری کلیدی بررسی قابل بررسی هست.

افزایش تولید و تولید محتوا،

شخصی سازی تجربیات مخاطب،

بهبود درآمدزایی

رایج ترین کاربردهای هوش مصنوعی در بخش صنعت سرگرمی را بر اساس تجربیات بازیگران قابل تجزیه و تحلیل هست.

با توجه به شاخص پذیرش جهانی هوش مصنوعی آی‌بی‌ام (2022)، که شرکت‌های صنایع مختلف در سراسر جهان را پوشش می‌دهد، هوش مصنوعی در حال حاضر بیشترین کاربرد را برای اتوماسیون فرآیندهای IT و کسب‌وکار، شناسایی امنیت و تهدید، بازاریابی و فروش، و همچنین تجزیه و تحلیل تجاری یا هوش دارد.